Som ni kanske har märkt har jag en hel del bloggar, jag tyckte att det var mest praktiskt så. Men i ett försök att skapa mer reda i oredan har jag nu gjort en till http://gunilladeluxe.blogspot.com. Så ni som är mer allmänt intresserade av att läsa om mitt inte så intressanta liv så finns nu denna nya ”samlingssida”. Ni som gillar inriktningarna och bara är nyfikna på symönster, hattar osv. kan självklart fortfarande titta in på bara den sidan ni är intresserade av. Nu drar jag igång och bara framtiden kan utvisa hur detta kommer gå.

Eder Nilla

måndag 23 april 2012

2 frisyrer

Ja, mitt hår är inte bara långt, det är slitet också. Jag borde klippa av minst 1 dm, men vet ni vad som händer då? Då är det inte långt längre, och jag gillar att ha långt hår.
 De dagar man är lite trött på sitt långa hår så kan man ju rulla ihop det så tar det inte lika mycket plats

Sen dagen efter när man fått ur alla hårnålar
 Så har man fått ett ganska spännande "fluff"
Jag skulle inte rekommendera att man försöker kamma ut det här, bättre att lämna det som det är, sätta upp det eller tvätta det.
Jag valde att sätta upp det
 Lite blandning mellan bikupa, svinrygg och bara lockigt
 Svår frisyr att få snygg på bild..
Snyggt var det i alla fall och det var många som påpekade det under dagen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar